loading...
وب سايت بوي سيب
مدير سايت بازدید : 30 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

كار تنش زیاد ولی وقت من كم است

یك شب برای شست و شوی این بدن كم است

 

بانوی من نحیف نبود ، اینچنین نبود

وقتی نگاه میكنمش ظاهراً كم است

 

در زیر پارچه ورمش گم نمیشود

آنقدر واضح است كه یك پیرهن كم است

 

باید چگونه جمع كنم این بساط را

فرصت كم است و آب كم است و كفن كم است

 

مسمار را خودم زده بودم به تخته ها

باید بمیرم آه ، پشیمان شدن كم است

 

گیرم حسین دق نكند اینچنین ولی

گریه بدون داد برای حسن كم است

 

آئینه آمدی و ترك خورده میروی

یعنی برای بردن تو چهار زن كم است

 

پیراهن حسین كه كارش تمام شد

پس جای غُصّه نیست اگر یك كفن كم است

 

بالت ، پرت ، تنت ، همه ی پیكرت خدا

این زخمها زیاد ولی وقت من كم است


      علی اکبر لطیفیان فاطمیه ی 91

برچسب ها کم است .... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    برنامه های آینده


    آمار سایت
  • کل مطالب : 152
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 12,405
  • کدهای اختصاصی
    جلسات هفتگي

    سه شنبه ها

    ساعت 22 ساوه ميدان سرداران مرقد مطهر امامزاده سید اسحاق ع صحن جامع

    چهارشنبه ها

    ساعت 20ساوه خیابان شهید اسدی پشت امامزاده سید ابورضا هیئت امام حسن ع

    پنجشنبه ها

    ساعت 21 ساوه خیابان پیروزی بعد از اداره پزشکی قانونی ساوه هیئت بیت الحیدر ع