loading...
وب سايت بوي سيب
مدير سايت بازدید : 31 سه شنبه 29 فروردین 1391 نظرات (0)

 

نظربنما تو حال مرا ببین تو دل بی قرار و غمین

اسیرمحن شده دل من ببین شده یار تو خانه نشین

شكستهدلم ز درد و الم روان شده اشكم از این همه غم

ززخم نهان به لب شده جان بگریم ازاین غصه ها همه دم

آهسوزان من   ماه تابان من        بیتوای جان من می میرم ، می میرم

روحایمان من    نور چشمان من     بی توای جان منمی میرم ، می میرم

بهارعلی نگار علی ستاره شب های تار علی

مروزبرم شكسته پرم به حق دل بی قرار علی

پناهعلی سپاه علی امید دل  و تكیه گاه علی

پرستویمن بگو تو سخن قسم به غم و اشك و آه علی

ماهشبهای من   بشنو آوای من        بیتو زهرای من می میرم ، می میرم

دینو دنیای من   یار تنهای من      بی تو زهرایمن می میرم، می میرم

زهرافاطمه جان می میرم

قراردلم ز تو خجلم شكسته تو دستت  به خاطر من

بهضرب لگد عدوی تو زد  به سینه تو در برابر من

بهچشم ترم نظاره گرم نشسته غلافی به بازوی تو

زدیدهروان شد اشك جهان دمی كه لگد زد به پهلوی تو

ببینكه بلرزد دو دست علی

برخیزغمخوار من      تنها دلدارمن          بی تو ای یار من میمیرم

یاسجوان من        قامت كمانمن         بی تو ای جان من می میرم

چهگویم از آن غروب خزان دمی كه شنیدم فغان تو را

کهضربه در به سینه تو نشست و شکست استخوان تو را

بهدیده تر میان شرر بدیده ام آتش گرفته تنت

زضربه كین  تو نقش زمین روانه شد خون زپیرهنت

آهاز میخ مسمار    آه از ضرب دیوار     آه ازاین روزگار       واویلا، واویلا

آهاز اشك پنهان  آه از چشم گریان    آه از دستلرزان       واویلا، واویلا

توبودی و دود ، رخ تو كبود تویك تنه لشكر برابر تو

بمیرهعلی نبیند علی شراره نشسته ، به معجر تو

توكار و كسم ، مرو نفسم مرو همه بود و هست علی

مرا بنگر تو بار دگرببینکه بلرزد دو دست علی
برچسب ها سبک واحد ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    برنامه های آینده


    آمار سایت
  • کل مطالب : 152
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 673
  • بازدید کلی : 12,391
  • کدهای اختصاصی
    جلسات هفتگي

    سه شنبه ها

    ساعت 22 ساوه ميدان سرداران مرقد مطهر امامزاده سید اسحاق ع صحن جامع

    چهارشنبه ها

    ساعت 20ساوه خیابان شهید اسدی پشت امامزاده سید ابورضا هیئت امام حسن ع

    پنجشنبه ها

    ساعت 21 ساوه خیابان پیروزی بعد از اداره پزشکی قانونی ساوه هیئت بیت الحیدر ع